-
شیراز
- ایپک و کمال2022-03-21
- سفر به شیراز2021-08-05
- ایپک و کمال
- Required plugin "Meks Easy Photo Feed Widget" is required. Please install the plugin here. or read more detailed instruction about How to setup the plugin here
شرایط عمومی
ماده ۱- این پیوست می تواند به صورت دستی تهیه شود و یا به صورت الکترونیک توسط مسافر یا نماینده او از طریق تارنمای اختصاصی کارگزار تایید می گردد و با پرداخت الکترونیک، خدمات مندرج در قرارداد برای شرکت کنندگان خریداری شود.
ماده ۲- چنانچه سفر به حد نصاب مورد نظر متناسب با ظرفیت آن نرسد، کارگزار مجاز به ابطال آن و استرداد وجوه دریافتی به مسافر میباشد.
ماده ۳- در طول سفر، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
ماده ۴- در صورتی که مقامات انتظامی به هر دلیلی از ورود مسافر به مقصد ممانعت کنند، مسافر ملزم به تبعیت از دستورات بوده و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده کارگزار نخواهد بود.
تبصره ۱- هرگاه مقامات انتظامی یا مسئولین محلی، به هر دلیل از ورود گروه به منطقه جلوگیری به عمل آورند، نماینده کارگزار (راهنما) در صورت داشتن زمان لازم، مجاز به جابجایی سفر بوده و مسافر ملزم به تبعیت از راهنما خواهد بود.
ماده ۵- در صورت بروز هرگونه اخلال، مزاحمت، اعمال خلاف شئونات اسلامی و ارزش های فرهنگی و بومی در طول سفر توسط مسافر، راهنما مکلف است ضمن گزارش مراتب به کارگزار، بر حسب مورد، تصمیم لازم را در خصوص ادامه یا عدم ادامه حضور این مسافر در بقیه سفر اتخاذ نماید.
ماده ۶- در صورت بروز هرگونه اختلاف بین طرفین قرارداد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرجع رسیدگی بوده و آراء صادره برای طرفین لازم الاجرا خواهد بود.
ماده ۷- سفر های نوروزی شامل سفر هایی می باشد که در فاصله زمانی ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال بعد برگزار می گردد
ماده ۲۳-کارگزار موظف است نرخ و خدمات سفر را بصورت بروشور یا کتباً و یا از طریق وب سایت به مسافر اعلام نماید.
ماده ۲۴- کارگزار متعهد است خدمات سفر مورد توافق را بطور کامل انجام دهد.
ماده ۲۵- در سفرهای زمینی، اگر وسیله نقلیه به هر دلیل و در هر قسمت از سفر از حرکت باز ایستد، جایگزینی وسیله نقلیه جدید و هرگونه هزینه دیگری که بابت تاخیر ایجاد شده است بر عهده کارگزار بوده و زمان لازم جهت تامین وسیله نقلیه جدید و تأخیر در اجرای سفر نیز مورد قبول مسافر است.
تبصره ۱- در مورد تاخیر یا کنسلی در سفرهای هوایی، ریلی و دریایی بر اساس قوانین مربوطه عمل خواهد شد.
ماده ۲۶-کارگزار موظف است در سفرهای زمینی در هر قسمت از مسیر سفر (اعم از آسفالت یا خاکی) از وسیله نقلیه متناسب با همان قسمت و همچنین متناسب با تعداد مسافران و مسیر گشت استفاده نماید.
ماده ۲۷- کارگزار موظف است بیمه مسئولیت مدنی سفر را در مورد مسافر اعمال نموده و در صورت بروز هرگونه حادثه ای در محدوده مکانی و زمانی سفر، مسافر میتواند بر اساس شرایط بیمه تحت پوشش اقدام نماید و در این خصوص کارگزار همکاری و مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.
تبصره ۱- کارگزار موظف است انواع بیمه های تکمیلی و حوادث را که مستلزم پرداخت هزینه های بیشتر از سوی مسافر می باشد به مسافر جهت انتخاب ارائه نماید.
تبصره ۲- در صورت بروز هرگونه حادثه که منجر به خسارت جسمانی در طول سفر گردد، مسافر خود موظف به پرداخت هزینه های امداد و نجات و درمان می باشد. بدیهی است مسافر می تواند پس از طی مراحل قانونی و پزشکی با دریافت گزارش از کارگزار به شرکت بیمه مراجعه و طبق تعرفه های بیمه اقدام به دریافت خسارت نماید. در خصوص هزینه های درمانی مازاد بر بیمه هیچگونه مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود.
تبصره ۳- درصورتیکه مسافر به هر دلیل جدا از برنامه سفر کارگزار به گروه ملحق و یا قبل از پایان سفر از گروه جدا شود، بیمه مسافر فقط از ابتدای الحاق وی به سفر و یا تا زمان انفصال وی از سفر معتبر بوده و فقط در مدت زمان حضور وی در سفر اعمال خواهد شد و در خارج از این زمان شرکت مسئولیتی در قبال بیمه مسافر نخواهد داشت.
ماده ۲۸- کارگزار موظف است در سفرهای طبیعت¬گردی، از راهنمای تخصصی طبیعت گردی مورد تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استفاده نماید.
ماده ۲۹- کارگزار موظف است در سفرها حداقل تجهیزات لازم جهت کمکهای اولیه و امداد و نجات را همراه با راهنمای سفر ارسال کند.
ماده ۳۱- درخواست انصراف از سفر باید قبل از حرکت سفر به صورت حضوری و توسط شخص امضاء کننده قرارداد و به صورت مکتوب انجام شود.
ماده ۳۲- شرایط ابطال سفر های عادی و نوروزی توسط مسافر
زمان ابطال سفرهای عادی توسط مسافر درصد جریمه از کل مبلغ ملاحظات برای تمام سفرها زمان ابطال سفرهای نوروزی توسط مسافر درصد جریمه از کل مبلغ
از ثبت نام تا ۳۰ روز قبل از سفر ۵% * جریمه کنسلی بلیت هواپیما و قطار دریافت خواهد شد
* در صورت چارتر بودن محل اقامت، بلیت هواپیما یا قطار، مبلغ مسترد نخواهد شد
* جریمه ابطال سفرهای یکروزه، تا ۴۸ ساعت قبل از سفر شامل ۷۰% مبلغ تور و از آن پس هیچ وجهی مسترد نخواهد شد.
در صورتیکه مسافر اعلام انصراف خود را کمتر از ۱۲ ساعت قبل از تور اعلام کند یا در صورت عدم حضور،
هزینه وعده های غذایی داخل رستوران که جزو خدمات تور بوده باشد به مسافر عودت خواهد شد. از ۲۹ تا ۲۵ روز قبل از سفر ۳۰%
از ۲۹ تا ۱۵ روز قبل از سفر ۱۰% از ۲۴ تا ۲۱ روز قبل از سفر ۳۵%
از ۱۴ تا ۷ روز قبل از سفر ۲۰% از ۲۰ تا ۱۱ روز قبل سفر ۴۰%
از۶ تا ۴ روز قبل از سفر ۴۰% از ۱۰ تا ۴ روز قبل از حرکت ۶۰%
از ۳ تا ۱ روز قبل از سفر ۶۰% ۳ روز تا زمان حرکت یا در صورت عدم حضور درسفر ۱۰۰%
از ۲۴ تا ۱۲ ساعت قبل از سفر ۸۰%
از ۱۲ساعت و عدم حضور در سفر ۱۰۰%
ماده ۳۳- این پیوست در ۳۳ ماده و ۱۲ تبصره، در ۲ نسخه که هرکدام حکم واحد را دارد تنظیم و بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی می باشد که برای طرفین و قائم مقام قانونی آنها لازم الاتباع می باشد. یک نسخه کامل از این قرارداد تحویل مسافر و نسخه دیگر نزد کارگزار خواهد بود
من سعید زارع در حوزهی گردشگری به عنوان یکی از متخصصان فعالیت میکنم. تجربهی چندین سالهی من در سفر به تمام شهرهای ایران، ارمنستان، ترکیه، گرجستان و برگزاری تورهای گردشگری، به من کمک کرده است تا به عنوان یک راهنمای حرفهای و مشاور گردشگری شناخته شوم. استفاده از تکنولوژیهای نوین و ارائهی خدمات با کیفیت، همواره برای من اولویت بوده و باعث شده تا مشتریان راضی بسیاری را در پیش داشته باشم.